Sunday, October 25, 2009

buAt temAn yAng Aku rindU

*agak kamu bila boleh kita seperti dulu?*

buat seorang sahabat yang pernah dan selama..

aku telah rindu terlalu...
mahu lafaz kata aku malu..
tapi dibiar bimbang layu..

masa semalam indah kalaw kenang..
lama mengharap kembali semula..
dekat mata nampak sentiasa..
cuma hati terjauh tak sengaja.. mengapa?

aku bukan pandai meneka..
apa kata isi hati mereka..
cuma mengharap kaw juga rasa..
sebuah jiwa yang rindu merana..

......cukup aku melihat kaw gembira..walaw kita tidak bersama..asal kaw ketawa..biar dengan mereka..aku akan gembira.....

maaf..aku bukan sahabat seindah tulisan buku...
maaf..aku bukan sahabat semerdu lagu radio...
maaf..aku bukan sahabat sehebat KLCC...(kenapa KLCC?)

p/s: sahabat yang sentiasa dikenang...dalam setiap bait kata, dalam setiap baris bahasa, dalam setiap lafaz doa.....insya Allah...

No comments: