Sunday, January 31, 2010

mohon dengAn sAngAt [ please .. guide me to the light .. ]

ya Allah ..

aku ini insan yang kalah .. lemah ..
balutlah hati aku yang lelah terbelah ..
terpisah-pisah ..

ya Allah ..
hanya pada Mu aku memohon minta ..
hanya pada Mu ku meminta pohon ..
mohon dengan teramat sangat ..

ya Allah ..
apa lagi salah dari diri aku ..
aku bersujud meminta dan memohon ..
berkat keampunan dai Mu ..

ya Allah ..
hanya Engkaw sahaja yang memahami ..
hanya Engkau sahaja yang mengerti ..
segala sepi dalam diri ini ..
aku tidak tahan lagi ..

ya Allah ..
jangan biarkan aku tersesat ..
jangan biarkan aku terlemas ..
jangan biarkan aku terpisah ..
jangan biar aku terjerat ..
dalam pusaran rindu mengila ..
dalam rahsia cinta Mu ..

ya Allah ..
kepada Mu aku menyeru ..
tolong ..
ku mohon jangan pisahkan aku ..
mohon dengan sangat amat terlalu ..

aku kan hamba Mu?


No comments: