Saturday, January 2, 2010

penAntiAn [lAmbAt sungguh eSok]

"aku cume takut semalam berulang..."

aku tanya pada semua..cume kalaw ada yang bisa bernas menjawab...
sewajarnya apa jawapan paling layak untuk aku teriakkan..
supaya puas hati merasa.. menanti teus aku.. biarlah sahaja.. aku yang merasa..
asal sahaja kaw bahagia.. aku rela..

"aku tidak mahu sesiapa terluka..."

kalaw pada akhirnya aku yang akan terluka.. maka biarkan sahaja aku.. selayaknya kau demikian..
harap akan redha..terus.. akan dapat menerima..
kerana suratan tuhan itu sangat pasti..

biar aku.. jangan kaw yang akan terluka.. aku telah biasa.. kebal dengan luka..
walaw mungkin air mata mengalir juga.. biarkan sahaja.. sekejap cuma..
biar aku.. jangan kaw yang akan terluka.. aku telah biasa.. kebal dengan luka..

hmmm...aku diam..terus....

menanti cinta amat sakit sebenarnya..penguat semangat terus berdiri juang..barang yang baik akan payah dimiliki agar lama menghargai..insya allah...

1 comment:

Jaja Aisyah said...

jadi,barang yg hanye bleh dimiliki dlm mase hanye 3 hari itu bkn brg yg baik lah??begitu ye. skrg sudah faham..